fredag 6 februari 2009

Nu är de här...


Nu är de här! Tygerna som jag väntat på. Blev dock lite besviken då vissa tyger fattades/jag fått fel leverans, men i kontakt med Mjukatyger.se visade det sig att mer tyger är på väg. Känner mig dock lite luttrad då jag varit tvungen att köpa andra tyger pga att leveransen dröjde så och nu känns det som att det går åt fel håll när det gäller velouren. Vem vill ha ett par velourbyxor eller velourklänning mitt i sommaren?!

Nu överdrev jag ju lite, för idag har det ju kommit fem cm snö så någon sommar är inte på väg ännu iallafall, men förhoppningsvis dröjer det inte allt för många månader...

Iallafall blev det en brun/grön babypläd idag av brun velour och grön filurtrikå från mjukatyger.se. För att piffa upp den lite extra sydde jag fast en brun krona med guldtråd..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar