fredag 20 mars 2009

Mössuccé

Dagens mössuccé!
..ja och jag menar inte möss som i mus, utan möss som i mössa.
Max tog med sig alla mössorna som jag sytt till sina kompisar på bebissången idag. Om bebisarna blev så lyckliga vet jag inte, men mammorna tackade då snällt för mössorna iallafall och jag fick en ny beställning på två turkosa mössor med "F" och "I". Dunderkul!!
Till veckan ska jag och älskade M åka och hälsa på mormor och morfar. Även systeryster och kusin H ska följa med, så jag tänkte passa på att toksy medan jag har "barnvakt" eller rättare sagt när jag ändå inte får ha hand om M utan mormor och morfar kommer bära honom konstant!
Visar också dagens brallor som jag sytt. Måste tacka Lilla NovaK för inspirationen!! De är ju tokpraktiskta nu när våren kommer med stormsteg och man kan vika upp mudden så att det blir knickersar istället (om vädret så tillåter förståss!)...

1 kommentar:

  1. Kul att mössorna uppskattade så :)
    hoppas nu att du massor gjort när du nu i lugnt förvar kan låna ut lillgodingen :)

    SvaraRadera