tisdag 4 augusti 2009

Ska sommaren ta fart igen...??

Jag tyckte att sommaren hade varit hyfsat ända fram till min semester (för två veckor sedan) men så vips tycker jag att det blev kallt och regnigt igen och statistiken är faktiskt på min sida denna gång. Blötaste juli på länge här i mellansverige...suck!
Trots detta kan man ju inte klaga på den svenska sommaren som är något extra. Eller hur!?

Har mest klippt till saker de senaste veckorna så jag har inte så mycket att visa denna gång, mer än denna mössa som legat obloggad ett tag. Nya mössbeställningar har dock börjat rulla in så det ska bli kul att sätta fingrarna i mösstygerna igen...

3 kommentarer:

  1. Mösssäsongen börjar snart så du lär ju få ligga i, så fina mössor som du gör...

    Väntar nyfiket på dina nya mössor.... =) Denna var superfin!

    SvaraRadera
  2. Härlig mössa du har sytt:)
    Hos oss har det regnat mest var och varannan dag, men nu några dagar har vädret varit kanon:) Hoppas att det håller i sig nu under resten av augusti så att hösten inte blir så gräsligt lång

    SvaraRadera