onsdag 11 november 2009

Denna underbara bild damp ner i mailen idag...

Måste visa denna underbara bild som damp ner i mailen idag. Går ju inte annat än att vara superstolt när sådana goskruttar bär mbc-mössor;) Har även fått meddelande om att min symaskin ska ha återkommit från verkstaden. Jippi! Ska städa och packa ihop min älskade lånemaskin och åka ut och hämta min pärla. Hoppas lite service har gjort den gott och att den är redo för hårdkörning;)
Till min stora glädje har även några av de tygerna jag beställt kommit så i kväll har jag roat mig med att klippa ut siffror och bokstäver. Har även hunnit sy tre par muddjeans idag vilket var riktigt kul! Länge sedan sist och min beställare har alltid så mycket roliga ideer själv som ger mig ännu mer inspiration. Bilder kommer senare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar