tisdag 9 mars 2010

Dundersöta Tyra i mbc-mössa...

Måste bara få visa vilka fina bilder som damp ner i min mail-box för någon dag sedan. Jag tackar allra ödmjukast för den roliga beställningen och tackar för de fina korten. Alltid lika roligt att få se mössorna live...
(lägg även märke till de fina "låd-stoppen" som syns i bakgrunden. Denna smarta lösning pryder även vårt kök och jag funderar på om Ikea säljer fler skohorn som "låd-stopp" än som vanliga skohorn kanske??"




Tyvärr krånglade min symaskin igen förra veckan, men tack vare god service har jag fått låna en "lånemaskin" och hoppas därför att inte halka efter allt för mycket bland beställningarna....

2 kommentarer:

  1. Cool brud i häftigaste mössan!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag är jätte sugen på att beställa en namnmössa till min dotter. Jag tycker att denna är snygg och jag gillar textilen.

    Vad kostar det att beställa? jag hittar ingen prislista på din sida.
    Mvh/Josephine

    SvaraRadera