fredag 9 april 2010

Nummermössor...


För att bryta av med lite annat än bara namnmössor och muddisar så visar jag en bild på tre nummermössor som jag levererade till några hockeybrudar i stans bästa damlag.
Själv hade vi, jag och syrran, en kort dröm om att bli hockeyspelare en gång i tiden, medan pappa tyckte det var allt för farligt. Det blev fotboll och innebandy istället och med en blandad karriär. Syrran vann medaljjakten, men ingen kan ta ifrån mig att jag fått Modo hockeys stora grabbars pris, fast jag aldrig spelat hockey!! Känns extra bra att säga det i Gävle, där det ju är Brynäs som gäller!
(Lite komiskt egentligen, men grejjen var den att jag egentligen vann ett fotbollspris, men de hade ingen pokal med rätt klubbmärke på så jag fick hålla till godo med denna istället).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar