tisdag 14 september 2010

Vardagshjältar


Vill tillägna dagens inlägg till C som är en riktig vardagshjälte!

I veckan var jag på barnkliniken utifrån min juniors födoämnesallergi. Jag kände mig oerhört maktlös när jag satt där, för jag vet ej vad jag skulle göra om det hände min junior något. I min juniors fall är det ju ingen allvarlig sjukdom, utan hans liv flyter på helt obehindrad av det.
Dock är det ju inte lika enkel väg för alla. C är en riktigt cool kille som fått kämpa sig över många hinder, men trots detta sprider livsglädje.

Jag bestämde mig därför för att skicka upp två mössor till honom och hans bror O och jag kommer vara stoltast i världen om han/de vill bära mina mössor någon gång då och då...

3 kommentarer:

  1. Garanterat blir det favvomössor och kommer att användas jämt! :0)

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är! De kommer ju bli superglada förstås! Inte minst med tanke på tanken bakom.

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Är det fortfarande beställningsstopp?

    Mvh Sofia

    SvaraRadera