lördag 27 november 2010

Önskar jag vore en mästerfotograf....

Jag önskar att jag vore en dunderbra fotograf, som både hade blick för rätt ögonblick etc.
Ni som följt min blogg har säkert konstaterat att jag tyvärr inte är den dunderfotograf jag så gärna skulle vilja vara. och idag var det verkligen tvärstopp! Jag skulle försöka fota några av de mössor jag betat av under veckan, men jag varken hittade fina bakgrunder eller kunde få till intällningarna på kameran så att det skulle bli bra.
Bilden nedan är ju ett bevis på detta och jag hoppas ni kan föreställa er hur fin mössan är i verkligenheten. Svart-vitt och randigt kan ju aldrig vara fel...

1 kommentar:

  1. Känner igen problemet...:) Är inte heller någon mästerfotograf och dessutom nu när det är så mörkt hela tiden så gör det inte saken bättre:( En ska är i alla fall säker och det är att dina mössor är fantastiska och som sagt så är svart och vitt aldrig fel:)

    SvaraRadera