måndag 3 januari 2011

Året som gått...

Dessa två mössor ska till en supersöta Jasmine och Savanna, som jag tyvärr inte han träffa under julledigheten pga sjukdomar. Jag hoppas vi ses snart iallafall...
En försenad julklapp kommer snart med posten!!!

Ett år har gått och jag kan inte annat säga än att det varit väldigt spännande, utvecklande och inspirerande 2010 vi lämnat bakom oss.
För min del har året mest handlat om mössor i alla möjliga varianter. Den färg som varit populärast är helt klart svarta mössor med namn i olika färger eller siffror, medan min egna absoluta favorit är det svart-vit randiga tyget.
I början av min "sömnads-karriär" sydde jag mest mössor med stjärnor eller bokstäver, men allt eftersom har det blivit många roliga varianter. Mössor kan ju säga så mycket om en person, inte bara färgen utan framför allt vad det står på den. Exempel på detta är mössorna med födelseår och längden som A beställt:)

Nu vill jag bara önska alla Duktiga sybloggare, alla Ni som gjort mbc-beställningar och alla Er andra som kikat in på min blogg en riktigt, riktigt god fortsättning på år 2011!

Carran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar