söndag 25 september 2011

Brrruuum!

Idag har vi sett traktorer, lastbilar och flygande båtar. Sommaren är över för denna gång och båtarna är upptagna och står nu i vinterförvaring. Junior tycker det är lika spännande varje gång. 

Har fått en förfrågan om en "killigare" mössa, med en rolig applikation, typ bil på. Testade att rita lite olika bilmodeller, men ingen av dem föll mig i smaken. Jag kom att tänka på dagen och alla maskiner vi såg då och därför fick det bli en traktor på mössan istället. Hoppas M tycker om traktorer lika mycket som min junior gör...

2 kommentarer:

  1. Hejsan du vet sen tidigare att jag tycker du syr fina kläder... måste få frpga en sak,, hur syr du runt bokstäverna?? då det ser ut som stjärnor eller vad det är??
    //gina

    SvaraRadera
  2. Hej Gina!

    Hjärtligt tack! Jag använder mig av en söm som ser ut som stjärnor runt bokstäver eller andra applikationer. Vet att det finns olika symaskinsmärken som har sådan söm, men vet inte riktigt vilka. Jag har en Brothersymaskin...
    kram Carran

    SvaraRadera