lördag 14 januari 2012

Nyheter 2012

Nytt år, nya mbc-kreationer...
Jag ser fram emot att sy många mössor, scarfsar, filtar, barnkläder och kanske en del nya varianter under året!

Nytt för i år är att jag dels kan erbjuda applikationer i reflextyg, men även att jag kommer sätta ett litet reflexhjärta, -stjärna eller annan reflexsymbol på baksidan av barnmössan. Detta för att våra små guldhjärtan också ska synas bättre när de är ute i mörkret och leker (självklart kan man välja bort detta om man vill).
Precis som tidigare har jag ett flertal enfärgade tyger, men även en del mönstrade. Inom kort kommer jag lägga ut bild på de mönstrade tyger jag har i dagsläget. När det gäller enfärgade tyger så kommer det finnas lite olika nyanser av bl.a. finnas svart, rött, rosa, blått, grönt..

Här kommer en ny Flygande Reinard Räv kreation. Denna ska skickas norrut till Dundersöta Love som kom till världen i veckan. Världens bästa Liv har blivit storasyster och jag tänkte att lillebror skulle få en filt av mig. Jag satt länge och funderade på hur den skulle kunna se ut och jag hade helt andra förslag till en början, i helt andra färger och med helt andra applikationer. Dock är ju Flygande Reinard ett favorittyg här hemma och ni som läst min blogg tidigare vet ju att jag är helt såld på randigt så därför fick det bli denna kombo.

God fortsättning...

1 kommentar: