torsdag 27 september 2012

Höstfärgerna...


Höstens färger...


Detta är de färger som jag kommer ha hemma i lager i höst. Några tillägg kommer nog göras såsom svart, men kanske även andra beroende på vad Ni önskar. Det är alltså svartvitrandig, gräsgrön, lime/klargrön, turkos, himmelsblå, rosa, röd och lila och svart som gäller i höst. 
Jag har begränsat med mönstrade tyger då jag tycker att applikationer av olika slag gör sig bättre på enfärgat, men hör gärna av dig om Du specifika önskningar eller undrar vilka mönstrade tyger jag har...
Hoppas dessa färger faller er i smaken också...

Jag syr för fullt, men har inte hunnit fota och lägga ut. Jag lovar bättring och att Ni ska få se fina många olika mössor, filtar och annat här i höst....

kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar