söndag 25 november 2012

Personliga doppresenter

När man ger bort något vill man ju gärna att det ska vara något som personen får användning för och är lagomt unikt. I present till den nyfödde eller i doppresent har namnfiltarna varit väldigt uppskattade. Här är en nysydd namnfilt som är beställd som doppresent.  

När jag får ganska fria tyglar över hur något ska se ut så vill jag ju förståss göra något nytt. Denna gång önskades en filt i brunt och turkost och jag valde att göra flygplansapplikation intill namnet och med baksidan i turkos-vit randigt tyg. Hoppas Albin kommer gilla sin nya filt:) 

Tyvärr är ju fotografering inte min starka sida. Jag vet vad jag vill förmedla, men med min usla kamera-kunskap så får jag sällan till det. Jag har en gammal kollega som är galet duktig på fotografering och jag har därför frågat henne om hon vill hjälpa mig  och knäppa lite kort på saker jag sytt vid tillfälle...
Håll utkik!!

kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar