onsdag 20 mars 2013

Snart dags att dra till Blåkulla...

Här fejjas och donas det i syrummet inför påsken och förhoppningsvis har jag levererat alla beställningar innan veckans slut.
Jag är en lycklig påskkärring som får chansen att göra något jag verkligen tycker om - att sy och skapa - och det finns så många snälla påskkärringar (och självklart påskharar också) som visar uppskattning för det jag gjort. Eftersom det mesta ritas för hand blir det ju inte exakt lika som det andra och det tycker jag själv är charmen med just eget hantverk istället för fabriksproducerat.
Här är några av det sista sakerna jag sytt och jag hoppas att mottagarna kommer gilla sina nya saker...

 Mössor med stjärna och stjärnsöm...
 Pläd med matchande mössa...
Pläd med namn....

Glad påsk till alla er!

kram kram 

1 kommentar:

  1. Superfina grejer!
    Komemr mina mössor oxå på bild?? :-)
    Är så nyfiken...

    SvaraRadera