lördag 2 november 2013

Bus eller godis...

Nu är Halloween och All helgonahelgen här och det har varit många busfrön och hälsat på oss. Det har blivit galet stort med "Bus eller godis", men jag kan inte rå för att jag tycker det är så mysigt att se alla goskruttar som lyckligt och väldigt förväntansfullt plingar på.
Sonen ville ha en pumpadräkt till Halloween-festen på dagis och jag hade tänkt att ge mig på den som finns i Allt om handarbete, men tiden räckte inte till denna gång. Den enda pumpatillverkningen som blitt här hemma är årets pumpalyckta!
Sedan har jag fått hem lite fler mönstrade tyger också. Som vanligt finns det de flesta färger att få enfärgat, men även de mönstrade tyger jag visat tidigare på bloggen. Här är två nya tyger också som både passar till mössor, kläder och applikationer. 
Här är även två mössor med matchande scarfs till sötaste E och M som jag hoppas ska värma i höstkylan.
Trevlig All helgona helg

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar