torsdag 12 februari 2009

Bubblar av ideer...

Åh, i natt har jag inte kunnat sova för mitt huvud har bubblat av en massa ideer. Hoodisar hit och klänningar dit!

Var på väg upp flera ggr, men förmodligen skulle inte bara min sambo bli skogstokig då han inte skulle kunna sova med symaskinsdunket i bakgrunden utan mina grannar skulle nog "dömma ut mig" totalt! Jag har tyvärr inget eget syrum (ännu iallafall) utan sitter i köket och syr och då vi bor i ett helt nybyggt område så har vi inte lärt känna alla riktigt ännu. Det räcker med att jag är känd för att vara "Den höggravida tjejen som står och snickrar på altanen dag ut och dag in".
Som ni förstår är jag inte bara en arbetsnarkoman (som jag skrev om i förra inlägget) utan också grymt rastlös!


Ett stort tack till mina kära vänner är så snäller med mig och låter mig sy till deras knoddisar vilket ska bli tokroligt. Jag ska genast sätta saxen i tygerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar