fredag 23 oktober 2009

Nu är det dags att krypa upp i soffan och dricka varm choklad och titta på inredningsprogram på tv:n...


Jag kan väl inte påstå att jag störtdiggar vintern direkt (trots att jag är äkta norrlänning i botten), men allt har ju som sagt något gott med sig. Hösten och vintern bjuder verkligen in till mys i soffan. Inte direkt någon vanlighet i den här famijen, för vi har ofta något på gång, men det ska jag försöka råda bot på....!

Tiden vid symaskinen är dock högt prioriterad och jag gör allt jag kan för att beta av de beställningar som inte levererats ännu. Beklagar verkligen den långa väntetiden och jag hoppas att jag får tillbaka min symaskin snart. Även om lånemaskinen är hur bra som helst, så är det ju inget som "går upp mot gamla Bettan":)

Har även fått in en stor beställning på nummermössor så nu kan jag endast ta emot julklappsbeställningar, sådant som kan levereras i december månad...

Trevlig "myshelg" på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar