tisdag 15 mars 2011

Mot guld...

Jag är egentligen inget bandyfan, utan fotboll, innebandy och hockey har väl varit mina sporter. Dock har intresset för denna sport ökat en aning då jag sytt några mössor till spelare, anhöriga och stora SAIK-fan. Till helgen är det åter dags för drabbning på Studenternas, så då håller jag en extra stor tumme för SAIK. Hejja hejja!!
Bandysäsongen börjar närma sig sitt slut, men ännu är det inte slut på mössäsongen! Nu är det snart dags att plocka fram vårjackan, springskorna och nya vårmössan. Hjärtligt tack till alla Er som gjort möss- och pannbandsbeställningar...

Carran

1 kommentar:

  1. Felix är supernöjd med sin mössa och en del av hans kompisar vill ha likadana, så ev dyker det upp lite fler mössbeställningar =)
    Lånar bilden på Felixmössan och lägger den i min blogg, för själv hinner jag inte knäppa något kort då den sitter på hans huvud nästan dygnet runt.
    /Annica

    SvaraRadera